با InstaSave به راحتی از اینستاگرام دانلود کنید
دانشجویان IT و نرم افزار دانشگاه صنعتی بیرجند
با InstaSave به راحتی از اینستاگرام دانلود کنید
10 / 8 / 1394برچسب:insta save,instagram,download picture from instagram,دانلود از اینستاگرام,اینستاگرام,اینستا سیو,, ساعت 1:26 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

آیا شما هم جزء افرادی هستید که با شبکه اجتماعی اینستاگرام کار می کنید ؟ آیا شما هم برای ذخیره عکس ها و فیلم ها در این شبکه دچار مشکل هستید ؟یک پیشنهاد خوب برای شما داریم.در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

Instagram یک شبکه اجتماعی محبوب و رقیب فیس بوک می باشد. در این شبکه اجتماعی کاربران قادر خواهند بود تا تصاویر و ویدئوهای کوتاه خود را با سایر کاربران و دوستان به اشتراک بگذارند تا آنها نیز بتوانند این فیلم ها و تصاویر را مشاهده کننند و از دیدن آنها لذت ببرند .

با استفاده از InstaSave قادر خواهید بود تا به سادگی تمام فیلم ها و عکس هایی را که در اینستاگرام مشاهده می کنید ذخیره کنید و آنها را مشاهده کنید . این کار با سرعتی بسیار بالا و باورنکردنی انجام خواهد شد به طوری که در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات ذخیره سازی به سادگی انجام می شود. همچنین قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از فایل های ذخیره شده به صورت خودکار نیز برای کاربران مهیا شده است تا دیگر نگرانی از بابت از دست رفتن اطلاعات نداشته باشید .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانشجویان ورودی 93 نرم افزار و IT دانشگاه صنعتی بیرجند و آدرس it-soft93.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

خبرنامه وب سایت:





---------------------------------------------